پیش فرض

احداث استخر فایبرگلاس چه مزایایی دارد؟

هر نوع استخری مزایا و معایب خاص خود را دارد. به عنوان یک مالک باید در نظر بگیرید که چه چیزی برای شما مهم است و بودجه شما چقدر است. استخرهای فایبر گلاس انتخاب مناسبی هستند، زیرا دو عنصر کلیدی در هر سرمایه گذاری برای بهبود خانه یعنی انعطاف پذیری و مقرون به صرفه بودن را ارائه می دهند.

مزایای استخر فایبرگلاس

مقاومت در برابر آب و هوا

نوسانات آب و هوا بر این استخرها تاثیری نخواهد داشت. استخرهای شنای فایبرگلاس پوسته ‌های یک تکه ‌ای هستند که می ‌توان آن‌ها را در مدت زمان بسیار کوتاهی در حیاط خانه در بیشتر موارد فقط ۳ تا ۵ روز نصب کرد. آنها برای مناطقی با فصل های آب و هوای سرد مناسب هستند زیرا استحکام خمشی فایبرگلاس از ترک خوردن در طول چرخه های انجماد و ذوب جلوگیری می کند.

استخرهای لاینر وینیل نیاز دارند که دمای محیط در طول نصب در محدوده درجه خاصی باشد. بتن نیز نسبتاً بی ثبات است زیرا باران و دماهای شدید می تواند عوارضی ایجاد کند. با فایبر گلاس، مگر اینکه حیاط شما زیر هفت فوت برف باشد یا طوفان در راه باشد که مانع نصب آن شود.

دوام و طول عمر

برخلاف تعمیرات و تعویض نهایی مورد نیاز استخرهای بتنی و وینیل، پوسته های استخر فایبرگلاس می توانند مادام العمر دوام بیاورند. تعمیر و نگهداری منظم استخرهای فایبرگلاس بسیار آسان است و احتمالاً کمتر از یک ساعت در هفته طول می کشد. فقط باید آن را به آرامی برس بزنید و شیمی آب را با پودر کلر هندی متعادل کنید. پوشش ژل غیر متخلخل به تمیز کردن مکرر کمتری نسبت به همتایان سطح استخر خود نیاز دارد.

راحتی

اگر از استخر خود برای انجام بازی هایی مانند والیبال استفاده کنید، استخرهای بتنی می توانند به خاطر سطوح ناهموارشان مناسب نباشند سطح صاف تر فایبرگلاس برای پوست شما ملایم تر است. یک مزیت بزرگ همچنین این است که سطح ابریشمی ‌تر مانع رشد جلبک ‌هایی می شود که تمایل دارند در شکاف ‌های کوچک تاسیسات بتنی جمع شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا