پیش فرض

تفاوت استخر بتنی و استخر فایبرگلاس

استخر بتنی و استخر فایبرگلاس هر دو دارای سطح قوی و بادوام هستند، اما سطوح بتنی استخر باید همانطور که در بالا ذکر شد تعویض شوند. بسیاری از صاحبان استخر اظهار کرده اند که این عامل مهمی بود که آنها را به انتخاب یک استخر فایبر گلاس سوق داد. اگر از یک مولد کلر نمک استفاده می کنید، نمک محلول در آب طول عمر مواد تکمیل داخلی مبتنی بر گچ را کاهش می دهد. آب نمک روی کاشی ها تأثیر نمی گذارد، اما احتمالاً تأثیر منفی روی مواد چسبنده و دوغاب خواهد داشت. سطح پوشش ژل فوق العاده صاف، سهولت را به تعمیر و نگهداری معمول می افزاید. برس زدن و جاروبرقی استخر آسان ‌تر است زیرا جلبک‌ ها، کثیفی ‌ها و زباله‌ ها به راحتی به سطح نمی ‌چسبند و کارهای نگهداری را آسان‌ تر می‌ کنند.

فرق استخر بتنی و استخر فایبرگلاس

پوشش ژل همچنین بر قلیایی یا pH آب تأثیر نمی گذارد، بنابراین به ندرت مجبور می شوید برای متعادل کردن آب اسید اضافه کنید. شما هنوز هم نیاز دارید که حداقل هر هفته ترکیب شیمیایی آب خود را آزمایش کنید.

وقتی نوبت به مقابله با جلبک ها می رسد خبر خوب این است که به راحتی به سطح ژل صاف استخر فایبرگلاس نمی چسبد. ژل کت تنها دارای منافذ میکروسکوپی است، بنابراین پاک کردن جلبک ها از سطح استخر باید راحت باشد.

سطح یک استخر بتنی به جلبک‌ ها، خاک و زباله‌ ها کمک می‌ کند تا راهی برای چنگ انداختن پیدا کنند. این امر به ویژه در مورد استخرهای بتنی با پوشش گچ سنتی صادق است. ماهیت متخلخل گچ خشک شده نیاز به برس زدن دقیق دارد. بتن دارای منافذ و حفره های زیادی است که می تواند جلبک ها را جذب کند و حذف را به یک چالش تبدیل کند. همچنین باید حداقل یک بار در روز تمام سطح استخر را با یک برس استیل تمیز کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا