پیش فرض

روش های تصفیه آب جکوزی

روش های مختلفی برای تصفیه آب جکوزی استفاده می شود که مهمترین آنها حفظ PH آب در محدوده مشخص 7.2-7.6 و همچنین استفاده از مواد شیمیایی مانند قرص کلر برای ضدعفونی آب است. از تمیز بودن کارتریج های فیلتر خود مطمئن شوید. باکتری ها و زباله های مرده می توانند به سرعت جمع شوند و باعث مسدود شدن گردش آب گرم شما شوند.

گرفتگی فیلتر می‌تواند جریان آب را در سیستم فیلتراسیون جکوزی کاهش دهد، که منجر به کاهش کارایی ضدعفونی‌ کننده‌ ها می ‌شود و باعث رشد باکتری ‌ها و از بین رفتن شفافیت آب می ‌شود. هنگامی که به طور منظم فیلتر را تمیز می کنید یا معکوس می کنید، می توانید تجمع باکتری های مرده و سایر زباله ها را از بین ببرید. این تضمین می کند که سیستم فیلتراسیون به درستی کار می کند. داشتن یک فیلتر تمیز به بازیابی شفافیت آب کمک می کند.

اگر بعد از انجام تمام موارد بالا، آب کدر باقی بماند، ممکن است زمان تخلیه و پر کردن وان آب گرم با آب تازه فرا رسیده باشد. زمان مناسب برای تخلیه و پر کردن مجدد 4 ماه یا 8 ماه یا حتی 12 ماه یکبار است. زیرا کارتریج معدنی باید هر 4 ماه یکبار تعویض شود. هنگامی که کارتریج معدنی را تعویض می کنید، ممکن است زمان طبیعی تخلیه و پر کردن مجدد باشد. با این حال، لازم نیست هر 4 ماه یکبار تخلیه و دوباره پر کنید. آب را تست کنید، اگر متعادل است به استفاده از آن ادامه دهید.

برای تصفیه آب جکوزی همچنین می توانید از زلال کننده استفاده کنید. زلال سازها راه حل دائمی برای مشکلات شفافیت آب نیستند اما  با چسبیدن به ذرات ریز که باعث کدر شدن می‌ شوند و کمک به حذف آنها از آب کار می ‌کنند. با حذف ذرات معلق، شفاف کننده ها به بهبود شفافیت آب کمک می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا