پیش فرض

مزایای جکوزی خانگی برای سلامتی چیست؟

ایده ایجاد یک جکوزی شخصی در خانه به طور فزاینده ای جذاب است. جکوزی خانگی می تواند چیزی بیش از یک افزودنی مجلل به فضای زندگی شما باشد. می تواند ابزاری قدرتمند برای افزایش سلامت جسمی و روانی باشد. در صورت ضدعفونی آب با مواد شیمیایی مانند قرص کلر آکواپول آمریکایی استفاده از جکوزی سراسر مزایا خواهد بود.

مزایای سلامتی جکوزی خانگی

یکی از فواید جکوزی توانایی آن در کاهش استرس است. آب گرم و جت های تسکین دهنده وان آب گرم یا جکوزی می تواند به شل شدن عضلات سفت و کاهش تنش کمک کند. در واقع یک پاسخ آرامش بخش برای کاهش سطح کورتیزول، هورمون استرس اولیه بدن، است. سطوح پایین کورتیزول می تواند منجر به کاهش اضطراب، بهبود خلق و خو و خواب بهتر شود.

قرار گرفتن در وان آب گرم می تواند به طور قابل توجهی گردش خون را بهبود ببخشد. گرما باعث گشاد شدن عروق خونی می شود و جریان خون را افزایش می دهد. بهبود گردش خون می تواند منجر به رساندن اکسیژن و مواد مغذی بهتر به ماهیچه ها و بافت ها شود.

برای کسانی که از شرایط درد مزمن مانند آرتریت یا فیبرومیالژیا رنج می برند، یک آبگرم خانگی می تواند تسکین قابل توجهی ارائه دهد. آب فشار روی مفاصل و ماهیچه ها را کاهش می دهد، در حالی که گرما و جت های ماساژ می توانند درد و سفتی را کاهش دهند. نشان داده شده است که جلسات منظم آب درمانی باعث کاهش شدت درد مزمن و بهبود تحرک و کیفیت زندگی می شود.

محیط های بخاردار منافذ را باز کرده و به سم زدایی پوست کمک می کنند. این می تواند به پوستی شفاف تر و سالم تر منجر شود. گردش خون بهبود یافته از قرار گرفتن در معرض گرما به تغذیه پوست کمک می کند و به آن درخشندگی سالم می بخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا