پیش فرض

ویژگی بهترین کاور یا روکش استخر شنا چیست

کاور یا روکش استخر شنا اغلب لوازم جانبی لوکس برای خانه های دارای استخر در نظر گرفته می شود. آنها در واقع لوازم جانبی ضروری هستند که مزایای قابل توجهی را برای صاحبان استخر فراهم می کنند. اگر صاحب استخر مسئولیت پذیری هستید علاوه بر استفاده از مواد شیمیایی استخر مانند قرص کلر ساده باید روکش های استخر را جزء لاینفک استخر خود بدانید و نصب و نگهداری از آنها الزامی است.

انواع کاور یا روکش استخر شنا

انواع مختلفی از روکش استخر وجود دارد. هنگام خرید روکش استخر، قبل از انتخاب روکش استخر مناسب، باید نیازها و بودجه شخصی خود را در نظر بگیرید. انوع کاور یا روکش استخر شنا عبارتند از:

1) روکش استخر خورشیدی

روکش‌های استخر خورشیدی را اغلب روکش‌ های حباب‌دار غر می‌نامند، زیرا شبیه پوشش‌های حباب‌ دار معمولی هستند که از اقلام شکننده محافظت می ‌کنند. روکش استخر خورشیدی معمولا از پلاستیک سبک و شفاف ساخته می شود و روی سطح استخر شما شناور می شود. حباب های پر از هوا گرمای خورشید را جذب می کنند و سپس آن گرما را به آب استخر می تاباند و آن را گرم می کند. پوشش های خورشیدی استخر می توانند استخر شما را بین 5 تا 15 درجه فارنهایت گرم کنند.

2) روکش استخر زمستانی

صاحب خانه ها از روکش های سنتی زمستانی فقط به صورت فصلی استفاده می کنند. پوشش زمستانی از یک برزنت اولیه تشکیل شده است که استخر شما را از اثرات خشن زمستان، معمولاً یخبندان، محافظت می کند. روکش های زمستانی در انواع مشبک و جامد موجود بوده و برای استخرهای داخل زمینی و روی زمینی قابل استفاده هستند.

در حالی که از پوشش خورشیدی قوی تر است، پوشش زمستانی هنوز یک وسیله ایمنی در نظر گرفته نمی شود. به اندازه کافی قوی نیست یا مجهز به ویژگی های امنیتی کافی برای جلوگیری از افتادن بچه ها و حیوانات به داخل استخر نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا