پیش فرض

چه مقدار قرص کلر برای تصفیه آب استخر مورد نیاز است؟

از آنجایی که افزودن مواد شیمیایی به استخر شما یک واکنش شیمیایی است، باید با نهایت دقت انجام شود تا در محدوده مناسبی باقی بمانید که در آن کلر باکتری ها را بدون آسیب رساندن به شما می کشد. در حالت ایده آل، شما باید 3 پی پی ام (قسمت در میلیون) کلر در استخر خود داشته باشید. این بدان معناست که به ازای هر میلیون مولکول موجود در آب استخر، 3 مورد از آنها باید کلر باشد. اگرچه این مقدار کمی به نظر می رسد، اما این ماده شیمیایی به اندازه ای قدرتمند است که این غلظت کم برای تمیز نگه داشتن استخر شما کافی است.

می توانید آب استخر خود را با استفاده از نوارهای آزمایش شیمیایی که می توانید از هر فروشگاه لوازم استخر خریداری کنید، آزمایش کنید. اینها می توانند مقادیر ppm هر تعداد از مواد شیمیایی مهم استخر را به شما نشان دهند. آنها همچنین به شما در مدیریت pH، قلیاییت و سختی کلسیم کمک می کنند. هر سطح شیمیایی را می توان با افزودن ترکیبات مختلف به استخر مدیریت کرد.

تعداد قرص کلر مورد نیاز برای استخر شنا

در شرایط عادی، بسته به نتایج آزمایشات آب، باید هر 3 تا 7 روز یک قرص کلر اضافه کنید. قرص ها اغلب بهترین گزینه هستند، زیرا کنترل و اندازه گیری آنها آسان تر است. حتما آنها را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. آنها را برای مدت طولانی نگه ندارید زیرا با گذشت زمان اثربخشی آنها کاهش می یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا